مصرف‌کنندگان کنیایی در سال ۲۰۱۷ همچنان به دنبال طعم‌های جدید چای و انواع آن با مزایای سلامتی هستند. این امر به ویژه در میان نسل جدید مصرف‌کنندگان مشهود است که تمایل بیشتری به مصرف نوشیدنی با مزایای سلامتی دارند، بنابراین به دنبال چای‌های کارکردی با مزایای افزایش انرژی و آرامش‌بخشی و ویژگی‌های آنتی اکسیدانی هستند.

در مارس ۲۰۱۷، بسته‌بندی جدید برای چای Safari Pure که یک برند تجاری برتر کنیا است، معرفی شد و تصویری شفاف تر و مدرن تر را در قفسه‌های خرده‌فروشی ارائه داد. علاوه بر این، چای شاهد یک روند به سمت نگارش دستورالعمل‌های آماده‌سازی در پشت بسته‌بندی شد که این روند بیشترین کمک را به مصرف‌کنندگان برای آگاهی از مزایای چای ایجاد کرد.

این کشور آفریقایی شاهد رشد تقاضا برای چای با ترکیبی گیاهان بنفش است که به طور فزاینده ای در قفسه‌های سوپر مارکت‌ها و در کافه‌ها به چشم می‌خورد چرا که مصرف‌کنندگان آگاه از مزایای سلامتی در کنیا به سمت چای‌های سالم گرایش پیدا کردند.

شرکت‌های محلی و آژانس توسعه چای کنیا (KTDA) نیز در حال همکاری با یکدیگر برای تولید طیف جذاب‌تر از چای‌های محلی هستند. شرکت نوشیدنی Gold Crown نیز که یک شرکت محلی در کنیا است، تمرکز بسیاری بر توسعه چای در خارج از کشور کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *